Új jelszó kérése

Gyik

GYIK

  1. Hogyan rendelhet az oldalról?

    A qz.hu oldalról a következő módon rendelhet: Regisztrálnia kell majd a "Kosárba" gombra kattintva, a kiválasztott terméket a virtuális kosarába helyezni, majd végrehajtja a vásárlást, megadva a vásárlási címet és fizetési módot.

    A gyorsabb ügyintézés érdekében, a vásárlás folyamán kérjük adja meg személyes és a szállításra vonatkozó összes adatot. Amennyiben szükséges, ügyfélszolgálati képviselőink felveszik Önnel a kapcsolatot.

  2. Szállítás költsége

    A kiszállítást kizárólag a GLS futárszolgálat végzi és ennek díja a következő:

    A kiszállítás díja 1250 Ft, a rendelés  14999 Ft  értékéig

    DÍJMENTES HÁZHOZSZÁLLÍTÁS minden rendelésre 14999 Ft értékű vásárlás felett.

    Amennyiben GLS csomagpontra kéri a szállítást úgy a kiszállítás díjja 9999 Ft értékig 750 Ft 10 000 Ft felett pedig díjmentes. 

  3. Mikor érkezik meg a csomagom?

    A szállítási idő termékenként változó. Vannak olyan termékeink, amelyek készleten vannak raktárunkban, ezek szállítási ideje 3 munkanap a visszaigazoló e-mail érkezésétől számítva. Más termékeinket hosszabb szállítási dővel rendelkeznek. Ezeket a termékeket külön kapjuk más gyártóktól. Ezeknek a ruháknak a maximális szállítási ideje 5-7 munkanap. 

  4. Vásárlástól való elállás. 

    Amennyiben az ön által rendelt termék nem felel meg az elvárásainak , 14 munkanapon belül a készhezvételtől számítva visszaküldheti vagy kicserélheti. Küldje vissza az árut postai úton a Toni Business Kft. 2313 Szigetszentmiklós Bajcsy-Zs.u.22. 17-es sz. pf.  címér együtt egy kísérő levéllel,amiben a vissza küldés oka szerepel,csere esetén a csere termék cikkszáma,vissza utalás esetén a 3x8 számjegyű banszámlaszám. A terméknek jó keresekedelmi állaptoban kell lennie- nem lehet viselt, nem lehet sérült, vasalt, mosott, foltos... stb és az eredeti cimkével ellátva. Az adott terméket becssrélheti ugyanarra és más termékre is az áruház oldaláról. Amennyiben a pénzfisszafizetést választja, azt  banki átutalással az ön által megadott számlaszámra tudjuk teljesíteni. Amennyiben visszküldi a terméket/ és a kitöltött csere ürlapot, amit itt tud letölteni. Amennyiben a pénvisszafitzetését bankszálára választja, kérjük töltse ki az csere ürlapon a bani adatokat, a IBAN számát és a számlatulajdonos nevét. A technikai átfutása amennyiben visszaküldi nekünk a terméket körülbelül 2 hét. 

  5. Költségek, csere esetén!

    Csere esetén (hibás méret vagy szín, stb.) a szállítási költség mindkét irányban a Vásárlót terheli terheli, kivéve ha a Qz Fashion hibázott.

  6. Hova küldhetem vissza a csomagot?

    A visszatérítéskor a csomagon az alábbí címnek kell szerepelnie: Toni Business Kft. 2313 Szigetszentmiklós Bajcsy-Zs.u.22. 17-es sz. pf.  Érdeklődhetsz ezen a számon is: +36 30 181 1324 . A csomagot postai úton, a Vásárló költségére küldheti vissza, a "címzett fizeti ", azaz protós(utánvételes) csomagokat nem tudjuk átvenni.

  7. Hibás vagy nem a megrendelt árút kaptam. Mit tegyek?

    Kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk az oldalon megadott email címen vagy telefonon, hogy egyeztethessünk Önnel. Ebben az esteben mi küldünk futárt a címedre, a mi költségünkre, előre egyeztett időpontban. Egyszer áll módunkban futárt küldeni. 

  8. Hiányos a csomag amit megrendeltem, mit tegyek?

    Amennyiben hiányzik valami a megrendelt csomagból, a Qz Fashion díjmentesen kiküldi azt Önnek. Kérjük vedd fel velünk ebben az esetben kapcsolatot telefonon vagy emailen.

  9. Fizethetek-e a futárnak a csomag átvételekor?

    Természetesen igen. A Gls futárszolgálatnál akár készpénzben akár bankkártyával is tudja a csomag árát fizetni.

  10. Fizethetek bankártyával? 

    Igen. Bankkártyás fizetésre nálunk 1 féle szolgáltatót tudsz használni. Az OPT simple bankkártya elfogadóját. Ezzel a  rendszerrel a világ összes bankkátyáját tudja nálunk használni. 

  11.  Hogyan történik a pénzvisszafizetlés? 

    A Pénzvisszafizetést kizárólag banki átutalással tudjuk visszafizetni. A vissza utalás 14 napon belül történik.A pénzvisszafizetéshez kérjük küldje el ügyfélszolgálaunknak a következő adatokat: a számlatulajdonos neve, bankszámlaszám, a rendelés száma. 

  12. Kinyithatom a csomagot a futár jelenlétében, hogy felpróbáljam a megrendelt termékeket?

    Nem rendelkezünk ilyen jellegű szolgáltatással. Amennyiben az ön által vásárol termék nem felel meg az elvárásainak, mindig visszaküldheti azt. A rendeléssel kapott egy csere ürlappal együtt.

  13. Hol próbálhatom fel a termékeket?

    Egyenlőre a Qz Fashion  nem rendelkezik fizikai üzlettel, így az oldalon szereplő termékekre csak online rendelést adhat le, visziont természetesen élhet a csere és visszaküldédési jogával.

  14. Lehetséges , hogy fix időpontban kapjam a csomagot?

    A futárszolgálatnak egy megadott időintervallumot meg tud adni, de fix időpont nem garantálható a szállításnál. A szállítást leegyszerűbb, ha a GLS futárszolgálattal egyezteti le miután értsítik Önt e-mailban, és SMS-ben. 

  15. Nem tudok egész nap otthon várni a cosmagra! Mit lehet iylenkor csinálni?

    A csomagok kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. Bármilyen cím, időpontegyeztetési kérdésben velül lehet egyeztetni az alábbi elérhetőségeken: ITT. (https://gls-group.eu/HU/hu/home)

  16.  Postával küldenek csomagot?

    Kizárólag futárszolgálattal.

  17. Mit csináljak, ha nem jó a méret vagy nem tetszik amit megrendeltem?

    Ebben az esetben ha nem tetszik a termék, nem felel meg az elvárásainak vagy esteleg a méret nem lett jó, mi visszafizetjük az árát banki átutalással, vagy levásárolhatja, illetve kicseréljük. Az árút, együtt egy kísérő levéllel ide várjuk:Toni Business Kft. 2313 Szigetszentmiklós Bajcsy-Zs.u.22. 17-es sz. pf.

  18. Lehetséges, hogy a színárnyalat nem egyezik meg az oldalon található képpel?

Az oldalon megtalálható képek egyeznek a meglévő termékkel, természetesen egy-két tónus színárnyalatbeli különbség, a számítógépek indiviuális beállításának köszönhetően lehetséges.